Naszą witrynę przegląda teraz 36 gości

,,Spacer po Warszawie”

Dnia 27 września 2018r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Pojechali na nią uczniowie edukacji wczesnoszkolnej. Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od wizyty w ZOO. Dzieci miały okazję zobaczyć niespotykane na co dzień zwierzęta i ptaki. Przemierzając alejki ogrodu, oglądały z bliska zwierzęta, poznały ich wygląd i tryb życia. Ogród zoologiczny jest uroczym miejscem do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu jak i skarbnicą wiedzy przyrodniczej całego świata. Następnie pojechaliśmy na Stadion Narodowy. Jest wśród nas wielu kibiców piłki nożnej i wizyta na tym stadionie była spełnieniem ich marzeń. Gdy weszliśmy na trybuny i wspięliśmy się na sam ich szczyt, z góry podziwialiśmy ogrom tego obiektu. Naprawdę, robi wrażenie! Następnie pan przewodnik poprowadził nas trasą Piłkarskich Emocji. Zwiedziliśmy biuro prasowe, szatnie gdzie przebierają się piłkarze oraz inne pomieszczenia ważne dla nich. Wizytę na Starym Mieście rozpoczęliśmy wjeżdżając ruchomymi schodami. Pani przewodnik opowiadała ciekawie o zabytkach miasta. W drodze na obiad do restauracji na Zamku Królewskim zatrzymaliśmy się na chwilę przy Kolumnie Zygmunta III Wazy. Po obiedzie maszerując Traktem Królewskim zobaczyliśmy Pałac Prezydencki. Pomnik Józefa Piłsudskiego oraz  Grób Nieznanego Żołnierza.
Potem pojechaliśmy autobusem do Centrum Nauki Kopernik, niewątpliwie jednego z najważniejszych punktów naszej wycieczki. Jest to wspaniały ośrodek nauki, którego misją jest rozbudzanie ciekawości, wspomaganie samodzielnego poznawania świata i uczenia się. Wszyscy mogliśmy poznawać prawa nauki poprzez samodzielne przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych wystawach. Mieliśmy okazję własnoręcznie dokonywać wielu doświadczeń naukowych, zobaczyć na własne oczy mechanizmy funkcjonowania ludzkiego organizmu, urządzeń, wszechświata. Wycieczka była bardzo udana. Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc. Panowała miła atmosfera. Zrobiliśmy sporo pamiątkowych zdjęć. Pomimo zmęczenia oraz oszołomienia natłokiem wrażeń byliśmy zadowoleni. Mamy nadzieję, iż ponownie odwiedzimy to wspaniałe miasto.