Naszą witrynę przegląda teraz 42 gości

,,Jak przygoda to tylko w Warszawie”

29 września 2015 roku uczniowie klasy I, IIa, IIb, z Ostrówka, II-III z Zawadowa wraz z opiekunami udali się na wycieczkę do Warszawy. Grupa liczyła 48 osób. Wcześnie rano, bo o godzinie 6:00 zebraliśmy się przed szkołą, by wyruszyć w podróż autokarową do stolicy. Towarzyszył nam  przewodnik. Już podczas podróży mogliśmy podziwiać piękne widoki zza szyby autokaru. Przewodnik bardzo ciekawie opowiadał legendy związane z Warszawą. Wszyscy z zainteresowaniem go słuchali.

Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od wejścia na Stadiom Narodowy.  Pod opieką pana przewodnika obejrzeliśmy strefę piłkarza. Mogliśmy zasiąść na trybunach i poczuć się kibicami, a także usiąść w fotelach zawodników czekających na wejście na boisko. Wśród nas jest wielu kibiców i wizyta na stadionie była spełnieniem naszych marzeń. Następnie pojechaliśmy do Ogrodu Zoologicznego. Zwierzęta żyjące w ZOO wywarły na dzieciach ogromne wrażenia. Największe zainteresowanie wzbudziły małpy, rekin, lamy oraz lwy i tygrysy. Po smacznym obiedzie  w restauracji ,,Na Zamku” rozpoczęliśmy zwiedzanie Starego Miasta  od Kolumny Zygmunta. Kolejnym punktem zwiedzania był pomnik Małego Powstańca oraz Barbakan. Następnie przeszliśmy pod Pomnik Syrenki, gdzie zrobiliśmy  pamiątkowe zdjęcia. Pan przewodnik oprowadził nas po najciekawszych miejscach, zapoznał z ich historią, którą wzbogacał o anegdoty lub legendy. Mogliśmy się przekonać, że Warszawa to niezwykłe miasto nie tylko ze względu na burzliwe losy, lecz także ze względu na wyjątkowe piękno wielu miejsc.

Spacerując po Starym Mieście przeszliśmy obok Pałacu Prezydenckiego i odwiedziliśmy Grób Nieznanego Żołnierza.  Ogrodem Saskim doszliśmy do Pałacu Kultury i Nauki. Mieliśmy możliwość podziwiać Warszawę z wysoka . Wycieczka była bardzo udana.  Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc. Panowała miła atmosfera. Zrobiliśmy wiele pamiątkowych zdjęć. Pomimo zmęczenia i oszołomienia natłokiem wrażeń byliśmy zadowoleni. Mamy nadzieję, iż ponownie odwiedzimy to wspaniałe miasto.